Featured Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Turnaround Time
Website
0 comments

Update by user Jul 08, 2015

My "gourmet meat and cheese basket ".Wth is this?

My 6 year old could've made this!

Oh and it was $90.00.All of these items were available at the dollar tree and big lots btw.

Update by user Jul 08, 2015

The WORST customer service I have ever encountered in my life!

Original review posted by user Jul 08, 2015

Im on my 9th and final call.I ordered a 90.00 gourmet basket from this company for my father for Fathers Day.

To this very day I have yet to receive the refund I was told I was getting, the basket they delivered was late and was nothing that I even ordered, the other items I paid for were missing ,and been jerked around multiple repeat times!

Im DONE!I am reporting them to the Better Business Bureau.

This person wrote the review because of not as described of wesley berry gourmet meat and cheese assortment from Wesley Berry Flowers and attached photo s. Reviewer claimed that he or she wants Wesley Berry Flowers to read this review and look into the issue (if any).

The author asks this business to immediately contact him/ her to briefly discuss his/ her negative experience with the company.

We collected other reviews about products and/or services offered by Wesley Berry Flowers for you to read. This information may help you with your purchase decision.

Had an Experience with Wesley Berry Flowers?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like

Wesley Berry Flowers - MAJOR RIP-OFF!!! COMPANY WON'T RESPOND TO E-MAILS!!! Wesley Berry Flowers "I want to start off by saying that I don't normally complain about things but in this case, I feel it is necessary, as my mother was upset about this...." Read more Wesley Berry Flowers - Overpriced and not what is ordered Wesley Berry Flowers "I sent my daughter in law flowers twice once for Mothers Day and they weren't even close to what I ordered. Second time only because I had a so called..." Read more Wesley Berry Flowers - Appalling bait-and-switch with horrible symbolism Wesley Berry Flowers "I ordered the "Bursting Blushes" bouquet, with the "exquisite upgrade" for mother's day this year. The photo showed a dozen or so red roses with five or six large..." Read more Wesley Berry Flowers - Terrible Wesley Berry Flowers "Here is what we ordered, here is what we got...NO vase, clearly not the same. Tried to contact the company numerous ways, no responses. We tried to email, go through..." Read more Ctrip - Overcharged in Airfare Ctrip "Ctrip's website has stated very clearly as "Airline Deal" which is direct sale from Airline; same price as Airline's site (as per their website). When I downloaded the receipt from..." Read more Hughes Federal Credit Union Ripped Me Off! Hughes Federal Credit Union "Account had $50 taken out for "INACTIVE DORMANT FEE" Without my knowledge or consent. I have been with this bank for over 10yr & never had this happen Account had..." Read more The Cover Guy -  Warranty  and poor quality The Cover Guy "I bought a cover from this company.After about 8 months of having it I noticed it started to have an intention on it .It called them and was told to..." Read more Maaco - *** paint job Maaco "On 8/21/17 I took my car to get repainted and well it had runs in the paint and I had overspray all over the interior of my car white footprints..." Read more