1.2
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Style and Design
Turnaround Time
Website
1 comment

So I ordered flowers on Thursday for my girlfriend Sherisa's birthday to arrive on Monday. They are from "Flower Delivery Express / Wesley Berry Flowers" it is A SCAM.... I got a email Monday at 5:15 saying that they have completed my order and want to inform me that it may have already been delivered or is en route to be delivered today.So on Monday her Birthday they never showed. I WAS PISSED!! Today on Tuesday I get another email from them saying: Please accept our sincerest apologies for the late delivery to Sherisa. Due to circumstances beyond our control, deliveries to your area have been interrupted. Your order may need to be rescheduled. Well this is unacceptable!!!! So I called them and I asked for a refund, She told me that they can't do that. THE *** YOU CANT! LET ME TALK TO YOUR SUPERVISOR! So she did and after 13 min's on the phone with her I am getting a refund but will be 3-7 business days before I see it. The reason I am posting this is DON'T EVER USE.......

"Flower Delivery Express® Flowers.com"

I also found some other unhappy people on FB if your interested. Please pass this on. I don't want to see other people to get ripped off like I did.

This person wrote the review because of problem with delivery of wesley berry flowers flowers from Wesley Berry Flowers. Reviewer claimed that he or she wants Wesley Berry Flowers to read this review and look into the issue (if any).

The most disappointing in user's experience was awful customer service, extreme overpricing, bait and switch on order and delivered cancelled order. If you have a chance, please immediately contact him/ her to briefly discuss his/ her negative experience with the company.

We collected other reviews about products and/or services offered by Wesley Berry Flowers for you to read. This information may help you with your purchase decision.

Had an Experience with Wesley Berry Flowers?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
Detroit, Michigan, United States #940485

Sherisa b ready 2 dump yo ***, she no u lie n dont buy her no nice present just some shittee flowerz.

You May Also Like

Wesley Berry Flowers Tulips Flowers Review from Dublin, California Wesley Berry Flowers "My husband placed an order for our anniversary for tulips. Didn't get tulips, but received the worst looking bouquet of 12 red roses. Browned edges, 1 broken, and no greens..." Read more Wesley Berry Flowers - Appalling bait-and-switch with horrible symbolism Wesley Berry Flowers "I ordered the "Bursting Blushes" bouquet, with the "exquisite upgrade" for mother's day this year. The photo showed a dozen or so red roses with five or six large..." Read more Wesley Berry Flowers - Same Day Delivery Service Review from Colleyville, Texas Wesley Berry Flowers "I placed an order 3 days ago for same day delivery, the 70.00$ was taken out of my bank account and my girlfriend still has not received them. Everyday I..." Read more Wesley Berry Flowers - MAJOR RIP-OFF!!! COMPANY WON'T RESPOND TO E-MAILS!!! Wesley Berry Flowers "I want to start off by saying that I don't normally complain about things but in this case, I feel it is necessary, as my mother was upset about this...." Read more Yourswigs - BUYERS PLEASE, PLEASE BEWARE!!!!! Yourswigs "I looked on Yourswigs website and found the wig below that says "Sale". The wig was just what I was looking for. There website said Human Hair and the cost..." Read more Syomet - It's well made and fits perfectly. Syomet "After a long and dreadful search for the perfect birthday outfit, I got lucky and stumbled upon syomet.com website and fell in love with everything they offering! I have to..." Read more Oceans6 - Racially harassed by this sleaze-bag you employ Oceans6 "Truck parked illegally at McDonalds so I tell the guy in the pics that the truck shouldn't be parked there. He started up by telling me to go back to..." Read more Resella Pharmaceuticals - Fake company , please local police should arrest them Resella Pharmaceuticals "in july i bought 5x Calcium Hydroxyapatite Microsphere Gel with order number #2635 with track number UA377288431US and UA377288431US using usps, however my package never come until now, i try..." Read more